Запам'ятати Забули пароль
Реєстрація
На головну

Сторінка 1 з 11
Модератор форуму: sapersat 
Форум » Counter-Strike » Ділимося досвідом в CS » Чітерство в CS з 1990 і по наші дні
Чітерство в CS з 1990 і по наші дні
Big_gun_boyДата: П'ятниця, 24.12.2010, 13:13 | Повідомлення # 1
Група: Перевірені
Ранг:
Лейтенант
Повідомлень: 61
Нагороди: 4
Репутація: 8 Стать: Чоловік
У цій статті розказано про самий підступний вплив на гру - Чіти ....

Чітерство в Counter-Strike

Зміст:
1. У чому полягає чітерство в Counter-Strike?
2. Історія чітерства в Counter-Strike
2.1. 1999 - 2000
2.2. 2001 - 2002
2.3. 2003 - 2004
2.4. Наші дні

Проблема чітерства в Counter-Strike довгий час є предметом обговорень і темою протиріч у середовищі онлайнового CS спільноти. Гра Counter-Strike стала першим прикладом з точки зору онлайнового чітерства з тих пір, як вона була випущена в роздрібний продаж і завоювала свою славу. Цей приклад часто використовується в якості попередження про те, що чіти можуть зробити з онлайнової комп'ютерною грою, і спроби боротьби з читерством, що вживаються адміністраторами ігрових серверів та компанією Valve Software, також наводяться як приклади того, що працює, і що не працює. Ці спроби утримати ситуацію під контролем і реакція на них з боку розробників чітерських програм (чітів) також являють собою унікальний приклад для тих, хто займається комп'ютерною наукою і розробкою програм.

1. У чому полягає чітерство в Counter-Strike?

У онлайнових іграх існує безліч порушень, які підпадають під термін «чітерство». Деякі порушення вважаються чітерство тільки на комп'ютерних змаганнях, тоді як більш серйозні порушення, такі як використання хакнутих виконуваних файлів або файлів даних (hacked executables, data files), майже завжди вважаються неприйнятними для законослухняних гравців. Навіть в організованих ігрових лігах таке покарання, як технічну поразку, може розглядатися як прийнятне при порушенні більшості правил ліги, але при виявленні використання чітерських програм, винні найчастіше виганяють (банятся) з ліги та їх репутація в співтоваристві може бути зіпсована назавжди. Тому в онлайнових іграх є якийсь діапазон того, що вважається чітерство, і діапазон того, що може бути прийнятним навіть, якщо чітерство як таке мало місце.
Використання хакнутих виконуваних файлів, файлів даних (hacked executables, data files) або використання будь-якого іншого зовнішнього впливу для внесення змін у гру - все це явища в більшості своїй характеризуються як чітерство. Тим не менше, все-таки існує ряд «сірих зон» у тому, що приймається як чітерство. Зазвичай ці «сірі зони» включають в себе використання «багів» ігри для отримання переваги, і іноді ці дії вважаються чітерство, а іноді вважаються прийнятним використанням можливостей гри до зміни конфігурації. Ці дії зазвичай приймають форму використання «багів» карти або «багів» движка для досягнення переваги окремими гравцями шляхом измения команд в консолі або у файлі конфігурації. Також адміністратори ігрових серверів можуть розглядати тім-кілерство (вбивство членів своєї команди), як різновид чітерства, але цей вид анти-суспільної поведінки зазвичай легко контролюється шляхом заборони порушнику грати на сервері (горезвісний «бан»).

2. Історія чітерства в Counter-Strike

Можна сміливо сказати, що до кінця 2000 року чіти були більш винятком, ніж прикрим феноменом, і почали ставати такою серйозною проблемою для спільноти лише з 2001 року. До кінця 2004 року битва з чітерство здається вже зовсім програної з постійно зростаючою кількістю чітерів і анти-чітерських програм, поступово здають свої позиції в цій стрибку з перешкодами.
Історія чітерства в Counter-Strike нараховує стільки ж часу, скільки історія самої гри, поскільки чітерство було присутнє в ній з самого початку з 1999 року, хоча тільки в 2001 році проблема стала настільки очевидною і болючою, що гра Counter-Strike стала синонімом зі словом чітерство , і залишається такою до цих пір.

2.1 1999 – 2000

Початок: протохакі (protohacks)
Коли гра Counter-Strike тільки з'явилася, це був майже негайний успіх. Тим не менше, відразу ж виникла і проблема чітерства. Такі ігри як Half-Life deathmatch, Team Fortress Classic і Action Halflife були популярними модами в той час, і примітивні протохакі були портіровани з цих модів.
Змінені версії файлу client.dll дозволяли застосовувати так звані «скрипти для пострілу в голову» (headshot scripts) і давали можливість гравцям стріляти «без віддачі» (norecoil) (основний тип полегшення прицілювання, що складається в зменшенні або відключенні т.зв. «віддачі », яка робить прицілювання з більшості видів озброєння в Counter-Strike таким непростим справою). Оскільки схожі «хакі» з'являлися в Team Fortress Classic і Action Halflife, компанія Valve удосконалила серверне програмне забезпечення таким чином, що сервера Half-Life перевіряли у гравців файли client.dll, перешкоджаючи дії цих «хаков». Подальші удосконалення програмного забезпечення дозволили також усунути або послабити дію багатьох інших змінних, які дозволяли отримати нечесну перевагу в грі, наприклад - lambert (використовувалася для зниження ефекту світло-шумової гранати).
У цей час чіти не вважалися занадто великою проблемою, оскільки вони або не були достатньо ефективні, щоб бути корисними (порівняйте спробу headshot script з сучасними «мультіхакамі» з нульовою віддачею і цілком автоматичними хедшот), або легко виявлялися. Про хитрості тоді ніхто не думав: чітер з «уоллхаком» («wallhack») просто міг стояти перед зачиненими дверима і вбивати всіх, кого бачить. Чітерство в той час не було способом нанесення шкоди змагальної грі, а більше новим способом для шкідників зруйнувати гру інших гравців. Тим не менш, дуже скоро чітерскіе хитрощі з'явилися і на онлайнових змаганнях і навіть іноді і на мережевих змаганнях (LAN parties), оскільки такі прості чіти, як 'spiked models' або 'lambert' не були так заклеймлени і ненавидіти більшістю гравців, як це стало після руйнівної дії OGC на громадські (публічні) сервери.
XQZ
Чіт XQZ був реальною віхою в історії чітерства в Counter-Strike. Він не тільки містив високоефективний «еймбот» (aimbot) і відносно простий у використанні інтерфейс, але він також включав і «уоллхакі» (wallhacks), і, якщо було необхідно, майже повне невиявлення на екрані. Спочатку XQZ був приватним чітом, але, врешті-решт, був поширений публічно. Його дія було наслідком заміни (а в більш пізніх версіях - зміни) файлу OpenGL DLL для Microsoft Windows (opengl.dll) замість заміни файлу client.dll.
Ця комбінація «еймбота» і невиявлення зробила чит XQZ реально убивчим для свого часу. Він міг бути налаштований таким чином, щоб не давати на екрані монітора ніяких ознак присутності хака, а «еймбот» міг включатися і вимикатися командами з клавіатури. Таким чином, їм можна було користуватися так, як він і був задуманий - під час ігор по мережі (LAN party), і ніхто не міг запідозрити чітера в тому, що він чітер, всі думали, що він просто «добре стріляє».
До цих пір спадщина XQZ, його різні варіації і похідні домінують у чітерства в Counter-Strike.

2.2 2001 – 2002

OGC
У 2001 році з'явився новий публічний чіт: OGC для Counter-Strike. OGC, абревіатура від "Online Game Cheats" («Чити для онлайнових ігор»), став синонімом з легко встановлюються, потужними, багатофункціональними хакамі, які надавали Чітери можливість користуватися всім - від ефективного «еймбота» до вбудованого МР3-плеєра.
Перед появою OGC більшість чітера легко ідентифікувалися завдяки незграбною тактиці з використанням «уоллхака», або у більш рідкісних випадках, завдяки тому, що незважаючи на їхні заяви про те, що вони є професійними гравцями, їх видавало невідповідність «космічної» тактики та спрощеної, аматорської гри. Таким чином гра Counter-Strike залишалася відносно вільна від читів до початку 2001 року. Коли з'явився OGC, будь-який бажаючий отримав можливість повністю знищити цілу команду досвідчених противників або швидко і жорстоко, або тонко і приховано, грамотно використовуючи тонко настроєний «еймбот» або «уоллхак», не привертаючи нічиє увагу величезним розривом в рахунку.
Перші інструменти боротьби з чітамі (anti-cheat tools)

Коли гра на публічних серверах почала ставати все більш і більш нестерпної, громадський протест був досить гучним для того, щоб почали створюватися різні анти-чітерскіе інструменти.
Ще в 2000 році програма Punkbuster спробувала позбавити сервери від читів, використовуючи різні перевірки і затвердження процесів під час авторизації сервером. Незабаром за нею з'явилась недовговічна серверна програма 'TSC', яка стала першим анти-чітерських інструментом, здатним виявити OGC. Однак, дуже скоро 'TSC' була визнана марною в зв'язку з дуже швидким розвитком OGC. Програма CSGuard компанії OLO, ще один серверний плагін, який перевіряв змінні і імена файлів, використовуючи скрипти. CSGuard був першим анти-чітерських механізмом, який міг послідовно зупиняти ранні версії OGC, а також сотні інших читів і порушень, оскільки вона була заснована на використанні скриптів і ці скрипти могли бути також швидко переналаштовані з появою нового чита. З послідувала за нею програмою HLGuard, це - єдиний анти-чітерскій механізм, до цих пір використовується в Counter-Strike, в той час як програма Punkbuster припинила підтримку CS і переключилася на інші «шутери», такі як Americas Army або Quake 3 Arena.

Cheating-Death(«Смерть чітерства»)

Програма Cheating-Death до цих пір використовується і вважається одним з кращих анти-чітерських механізмів в даний час. Стратегія цієї програми полягає не в тому, щоб виявити чит, а, перш за все, в тому, щоб перешкодити його дії. Такі анти-чітерскіе програми як CSGuard просто перевіряли наявність вже відомих читів, що вимагало їх постійного оновлення. Це робило подібні програми абсолютно неефективними при використанні «приватних » читів. Cheating-Death (CD), з іншого боку, ускладнювала розробку працюючих читів, хоча з часом розробники чітерських кодів добралися і до CD, як раніше до HLGuard і Punkbuster, і стали постійно знаходити нові засоби для того, щоб перехитрити Cheating-Death...

Програма Valve Anti-Cheat (VAC)

У 2002 році компанія Valve Software випустила Counter-Strike версії 1.4, яка включала VAC. VAC з'явився відповіддю компанії Valve на молитви багатьох гравців, оскільки VAC (виконується на стороні клієнта і інтегрований в движок Half-Life) міг бути примусово завантажений сервером і не вимагав ніяких спеціальних дій від гравців. Необхідність змушувати гравців встановлювати окрему програму і постійно оновлювати її стримувала багатьох адміністраторів ігрових серверів від впровадження інших, менш інтегрованих клієнтських анти-чітерських інструментів, таких як невдалий Punkbuster або більш успішний Cheating-Death.
VAC, тим не менше мав ще одну перевагу. Valve отримала можливість забороняти (банити) порушнику доступ на будь-які VAC сервера по їх ідентифікаційному номеру WON ID, під яким вони були спіймані. У той час як деякі Чітери змогли отримати нові номери WON ID, великий відсоток постійних запеклих чітера був врешті-решт видалений з VAC-захищених серверів, і вони були змушені перейти на сервери, які не використали VAC. Таким чином читерством в грі стало не таким набридливим для гравців, постійно грають на VAC серверах.

2.3 2003 – 2004

Counter-Strike 1.6
Компанія Valve Software випустила Counter-Strike 1.6 в 2003 році. У той час, як вона поширювалася тільки через мережу Steam, тим не менш, в ній не було великої кількості змін у движку, і тому багато «хаков» з версії 1.5 продовжували працювати і у версії 1.6, хоча іноді й частково. У середині 2004 року компанія Valve відключила ідентифікацію WON, змусивши людей завантажити Steam. До теперішнього часу версія 1.6 залишається наболее популярною версією гри Counter-Strike.
Впровадження Steam також схоже призвело до проблем у розвитку програми Cheating-Death, оскільки численні й регулярні оновлення Steam призводять до проблем функціонування CD.

Counter-Strike: Source
В кінці 2004 року вийшла версія Counter-Strike: Source. Движок Source (движок, який використовується в грі Counter-Strike: Source) набагато відрізняється від оригінального движка Half-Life, тому йому ще належить та ж перевірка на стійкість проти хитрощів різного роду чітера, хакерів і недобросовісних гравців, якою був підданий оригінальний двигун.

Невдача VAC 1

Чітерство час від часу вимагає обзаведення т.зв. «Приватними» чітамі, оскільки і VAC і Cheating-Death відстежують «громадські» («публічні») чіти протягом декількох годин. Непублічно випущені чіти є бичем всіх змагань, оскільки розробники анти-читів не можуть їх проаналізувати. Проте ефект цих «непублічних» читів принаймні обмежений набагато меншим колом користувачів, ніж у публічно доступних читів. Підпільна торгівля «хакамі» стала побічним бізнесом для багатьох чітерських кланів і розробників.
Стан справ перетворилося на повну катастрофу для компанії Valve Software як тільки після весни 2004 року VAC припинив отримувати оновлення. Це призвело до того, що чітерство стало досить поширеним на публічних серверах. У наступні місяці, після періоду відносного спокою, стала досить звичайною справою, така ситуація, коли очевидний чітер з уоллхаком / спідботом / еймботом / спінхаком (wallhack / speedbot / aimbot / spinhack) заходив на сервер, то до двох третин гравців, які до цього грали сумлінно, включали свої власні «хакі», щоб мати можливість дати йому відсіч.

Но Стім (Nosteam)

Проблема була ще більше загострена з використанням програми No (n) -Steam/SiX-Steam, яка дозволяє людям створювати облікові записи в Steam (accounts) за своїм розсудом з повним доступом до всіх продуктів Valve через дистрибутивну платформу Steam компанії Valve Software. У зв'язку з політикою компанії Valve щодо VACа, який не банить за чіти негайно, навіть при виявленні системою VAC2 і лазні їх облікових записів, виявилося, що Чітери можуть генерувати новий обліковий запис і продовжувати чітера.
У січні 2005 року, тим не менш, компанія Valve Software обновила свою «систему допуску". Тепер люди, що використовують Steam-хакі No (n)-Steam або SiX-Steam, повинні мати зареєстровану на їх обліковий запис Steam легальну, куплену копію гри Half-Life або будь-якого з її модів, для того, щоб грати в гру. Наприклад, нормальний користувач може грати в Counter-Strike: Source, тільки якщо він її купив і зарегістріроваал на свій профіль. До січня 2005 року будь-який, хто використовував Steam-хак, міг грати в ігри. Тепер, Ви повинні мати Half-Life або Half-Life 2, зареєстровані на Вашому обліковому записі, щоб грати в них, навіть якщо Ви використовуєте Steam-хак. Це скоротило кількість користувачів цієї системи, оскільки більшість з них не хоче ризикувати своєї цінної обліковим записом, яка може бути навічно заблокована.

2.4 Наші дні

VAC2
Станом на серпень 2005 року чіти в Counter-Strike: Source майже зникли з серверів, захищених системою VAC2, в той час, як ситуація майже не змінилася на захищених серверах з Counter-Strike 1.6. Ще належить дізнатися чи буде результатом введення VAC2 масовий бан на серверах з Counter-Strike v1.6, але є суттєва відмінність цієї версії з кількістю читів в Source. Одним з пояснень цього може бути те, що CS: S легше захистити, тому що вона використовує тільки Direct3D, тоді як CS 1.6 використовує і Direct3D і OpenGL.
Найбільше зміна в VAC2 в порівнянні з попередніми анти-чітерських програм і VAC1, тим не менше, полягає в системі «відкладених» банів, яка дає кожному виявленому Чітери високу, але не 100-відсоткову ймовірність втратити свої Steam права до кінця циклу, який може скласти кілька тижнів, позбавляючи завзятих чітера можливості отримати точну інформацію про те, які чіти в даний час вже ловляться і як.
Головною перешкодою в такому підході до проблеми є те, що величезна кількість чітера, вирує на публічних серверах, не усвідомлюють, що вони пізніше будуть забанені або, навіть, якщо усвідомлюють, то використовують залишився у них час на всі 100%. Це означає, що якщо на початку тижня публічні сервера виглядають вільними від читів, то до кінця тижня ситуація різко змінюється в гірший бік.
Величезний досвід у цій гонці межу чітамі і анти-читами і величезна кількість чітера в Counter-Strike, крім того, схоже, розпестили багатьох чітера. Якщо подивитися на цю ситуацію з точки зору вигоди для Valve, то відомі випадки, коли Чітери втрачали 2 або 3 Забанені легальні облікові записи в Steam і продовжували чітера вже з знову придбаної обліковим записом.
Тільки час покаже чи зможе Valve впоратися з підтриманням тиску на чітерской співтовариство.


Можете недякувати...!)))
off
ArsenДата: П'ятниця, 24.12.2010, 21:35 | Повідомлення # 2
Група: Перевірені
Ранг:
Новачок
Повідомлень: 23
Нагороди: 2
Репутація: 1 Стать: Чоловік
Я ще ніколи не використовув чіти для кс) Не буду цього робити і всім раджу) bholigan ban cheater

www.hernaproduction.at.ua
Відвідайте мій сервер monstro-cheat.no-ip.org:27015 Буду радий бачити кожного! =)
off
Big_gun_boyДата: Понеділок, 27.12.2010, 14:55 | Повідомлення # 3
Група: Перевірені
Ранг:
Лейтенант
Повідомлень: 61
Нагороди: 4
Репутація: 8 Стать: Чоловік
Arsen

і правильно, чітами користуються тіки ті хто невміють нрати...)

ua ua ua


Можете недякувати...!)))
off
sapersatДата: Вівторок, 22.02.2011, 14:13 | Повідомлення # 4
Група: Адміністратори
Ранг:
ADMIN
Повідомлень: 988
Нагороди: 125
Репутація: 161 Стать: Чоловік
maroder, [b3] заборонено говорити не потемі + наговорювати на інші сайти !
Будьте до всіх однакові. [/b3]
off
maroderДата: Середа, 23.02.2011, 10:59 | Повідомлення # 5
Група: Перевірені
Ранг:
Підполковник
Повідомлень: 104
Нагороди: 4
Репутація: 6 Стать: Чоловік
так чітерство велика проблема
off
Big_gun_boyДата: П'ятниця, 25.02.2011, 00:49 | Повідомлення # 6
Група: Перевірені
Ранг:
Лейтенант
Повідомлень: 61
Нагороди: 4
Репутація: 8 Стать: Чоловік
таааа дуже велика проблема.....нажаль(

ua ua ua


Можете недякувати...!)))
off
Форум » Counter-Strike » Ділимося досвідом в CS » Чітерство в CS з 1990 і по наші дні
Сторінка 1 з 11
Пошук:
РЕКЛАМА
Статистика Форуму
Останні теми Популярні теми Кращі користувачі Нові користувачі
Переклад сервісу STEAM (7)
А Вам слабо долічити до 2009 ??? :)) (929)
Вчимося стрибати різні стрибки в КС (76)
Який привайдер ви обираєте або на вашу думку найкращий?? (13)
FAQ/Гайд по раскрутке Сервера CS 1.6 (0)
Сервера cs 1.6 (0)
Шукаю людей для спілкування (0)
Стім акаунти продаю дешево (0)
Продам шаблон для скачки CS (0)
Як поміняти зброю з лівої руки на праву? (17)
Продаю стім акаунти ( дешево ) ! (61)
А Вам слабо долічити до 2009 ??? :)) (929)
Готовий і настроєний сервер v.1.0 УКРАЇНСЬКОЮ by sapersat (150)
Відгадай гру по скріну! (150)
Міста (98)
IP ваших серверів (95)
Гра "Три букви" - Розшивруй букви (88)
Роздача 7-8 знаків від WriterMix (82)
Сервер видно в пошуку + підтримка steam (80)
Готовий і настроєний сервер CS 1.6 v2.0 UA by sapersat (77)
Вчимося стрибати різні стрибки в КС (76)
Як відкрити порт в модемі D-Link DSL-2500U/BRU/D (61)
sapersat Постів [ 988 ]
BOGDANCS Постів [ 240 ]
prukolprukol6 Постів [ 214 ]
CJ Постів [ 186 ]
CH@iIIeP16 Постів [ 166 ]
tarzan Постів [ 164 ]
nazik100 Постів [ 143 ]
Redmix360 Постів [ 137 ]
Menisk Постів [ 120 ]
WriterMix Постів [ 118 ]
maroder Постів [ 104 ]
TorreS Постів [ 102 ]
tracer Постів [ 100 ]
Carbon Постів [ 96 ]
golfimbul Постів [ 86 ]
spaulet(01:41)
biobi(22:32)
trep(22:07)
vadik111(16:36)
saturn(14:12)
Mavavto(18:33)
vaxa(16:24)
1ivan1(23:42)
iStark(22:17)
kip(18:31)
Nalpenko1(02:12)
kasper01(17:18)
Valik(21:55)
Amid1212(22:21)
Looney_94(19:30)

Нових сьогодні: 1

РЕКЛАМА